Two random days of my life.

Glädje när man såhär en vanlig fredagskväll hittar 71 kronor i ett bortglömt påskägg i fönstret. Om man ändå vetat om dem när man sprang som en tok för att leta enkronor till bussen en minut innan avgång. Som ja sa så sitter jag och städar. har rensat lite bland mina böcker och smycken. Rätt lagom mysigt att lyssna på musik, ha American Pie på i bakgrunden och chatta med lite människor samtidigt som man städar ju. Har haft två trevliga lediga dagar. Gårdagen spenderades hos Philip med Becca och Sanna. Hade Band Of Brothers maraton. Åt asgoda chokladbollar jag lyckats rulla ihop på förmiddagen. Vi såg iallafall 7 avsnitt , cirkus 7 timmar alltså. Himla bra serie alltså. Idag har jag varit nere på stan en sväng med mamma och Frida. Vi glodde runt lite på stan och fikade. Köpte mig ett par nya vita ! tygskor. Ska se till att slänga mina smutsiga fläckiga håliga 99-kronors Converse imorgon. Verkligen på tiden alltså...

Ha det gott allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Okeej, du har rätt. Tills jag har sett alla sagan om ringen filmerna så ska jag inte tracka ner på er om disney, men i will be back;)

2010-05-15 @ 01:06:37
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0