friday afternoon

Då är det hleg igen! Kan man annat än typ älska det. Flummat igenom skolan idag. Jag och Sanna höll i idrottslektionen. Det Ägde, t.y.p  har just fikat lite och nu ska jag snart springa iväg mot bussen. Ska iväg till Samarkand och kolla in h&m och skor. En liten trevlig eftermiddagsupplevelse med andra ord. Inga planer alls för helgen alltså, känner att jag måste sova sönder. Är sjukt trött för tillfället och de flesta Nationella proven är ju över nu. Har bara Kemi labb och Franska muntligt kvar. Plus då min missade C-del i matte. Känns som att terminen börjar gå mot sitt slut nu. Det sista dras igång för att snart avslutas. Tror även våra klasströjor anlänt! Så dem får vi väl nästa vecka typ! Riktigt kul ju :) Får man springa runt och vara stolt 9H:are..om det nu är något att vara stolt över! Coolt är det iaf ;) haha, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0