And i was like Baby baby baby nooh

Okej,

sitter med näsan i fysikboken. Sista provet imon, är typ taggad. Ute är det vår/sommar. Har varit härlig värme idag alltså. Kunde cykla utan jacka..(wow, to much information?) Slapp dag, hade muntliga franska. Mkt obehagligt..fick massa bilder att prata om.,..! Nu är alla Nationella prov över! Kan knappt fatta det. Har även plockat en fin bukett med vitsippor som står i fönstret. Det är fortfarande ljust ute och jag hör fåglarna vid mitt öppna fönster. Alltså det är helt underbart. Känner mig skitgammal, men alltså våren har aldrig varit såhär välkommen! ^^ efter skolan fikade jag och Sanna.. Måste fira att jag och Sanna bloggat i ett hel år nu. Helt galet vad året gått snabbt. Känns som att det var igår vi bestämde oss för att kicka igång. Pluggadelite, sen stack vi till Samarkand. Hittade ett par assnygga kilklackar, svarta på skopunkten och en spersöt klänning på h&m. Kanske avlsutningsmiddagsmateria? we'll se we'll see..har väl ett mindre shoppinguppehåll nu. Välbehövigt alltså. Okej , höll på att somna över fysikboken igår så nu måste jag ta tag i att och läsa igeom några sidor een gång till!

Ha det bra allihopa ! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kan inte fatta att det var ett år sedan jag fick det där sms:et "Joossan, jag har skaffat blogg!". Hahah, gratulerar! ;D

2010-05-19 @ 22:00:30
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0