WEEKEND

Äntligen fredag dåja!
Har suttit hemma med mina syskon hela kvällen då mina föräldrar är iväg somewhere. Har ätit en massa godis, sett lite av luftslottet som sprängdes, Let's Dance och Solsidan. Som alla andra fredagskvällar med andra ord. RIktigt härligt med två dagars ledighet nu iallafall. Ladda upp ordentligt för Nationella Engelska skriftligt på Onsdag och Ib-intervjun och proven på måndag!

Var nere på stan med Sanna en sväng i eftermiddags. Har börjat bli lite av en tradition att sticka ner en sväng på fredagen nu när vi slutar redan ett. Riktigt kalas ju. MEN, både jag och Sanna har blivit helt shoppingfreakiga. Seriöst, det är läskigt. Känenr inte igen mig själv..., Köpte en söt svart ring från H&M samt en tröja därifrån med paljetter på axlarna. Blir nog tjuusigt någon dag. Eller vad säger ni? ;D

Brann förövrigt på skolan idag. Blev skitskraj när brandlarmet gick, vart ju trots allt ett par veckor sen sist. Skämt åsido. Nu var det någon filur som tänt eld på en städvagn tror jag. Men om nu så är fallet så undrar man ju seriöst vart IQ-nivån på den här stackaren ligger..

Ah, förresten blev just påminnd om att det är Earth Hour nästa helg! Visst är vi med! Både Anna Bergendahl och Jennifer Brown uppträder på stan. Kanske värt att spana in? Får la se nästa helg. Men kul vore det!



Ha en fin fredagskväll på er ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Men allvarligt, Jennifer Brown?! Är inte hon jättemegakänd eller blandar jag ihop människor?

2010-03-19 @ 23:28:54
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Neha

Vad idiotiskt att tända eld på en städvagn

2010-03-25 @ 05:09:40
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0