Vårluft

Tjingeling, här sitter jag och allmänt latar mig. Lyssnar på mysiga gamla låtar av Gärdestad och bloggar.  Idag anlände våren hit till växjö på riktigt alltså. Detta är den längsta vintern jag någonsin överlevt. Sjukt mycket snö och galet kallt sen i november typ. Nu har jag även köpt en fin vårjacka från H&m Divided för 299:- som ska användas flitigt snarast!

Har slutfört mitt So-arbete om motståndsrörelser under andra världskriget ikväll.För nu är det ju bara en dag kvar till Lovet. En Dag. Härligt det ska bli. Inga direkta planer ännu heller. Men vi får väl se vad som händer.


Enkel,vanlig svart. Köpte ju en på VILA förrförra helgen. har funderat på att lämna tillbaka den och nu åker den.Någon mer än jag som har seriösa problem med armlängden på jackor? Alla jackor slutar liksom alldeles precis så att man kan ha dem. Går man upp i storlek så blir dem ju istället stora någon annan stans. Lyx och material problem tragisk I know.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Anna uppdaterar, yeeeay! Usch och tvi, jag vill också köpa mig en sådan jacka...!

2010-03-25 @ 22:25:05
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv. Min plånbok måste tjocka till sig lite till! Ska testa med chips ikväll ;)

2010-03-26 @ 16:55:21
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0