I MADE IT

Var ju på Katedralskolan idag för IB-programmet. Hur det nu än gick så är det iallafall över nu. Sen om det blir Ib eller Samhälle-Språk i slutet får vi väl se! Skulle jämföra proven med typ Nationella.. Inte galet svårt. Men å andra sidan inte galet lätt.Var mer nervös inför intervjun. Tror nog det gick rätt bra. Hon jag pratade med pratade dock snabbare än typ X2000, Vet inte hur många gånger jag var tvungen att säga, What? Excuse me?, Men det var väl nervositeten antar jag! NU är det bara att vänta på brevet som kommer snart hoppas jag. Där det står vad dem tyckte om mig..herregud..Vad kan dem tycka. Provresultatet och intervjun då. Samt om dem tror man klarar programmet..eller om dem rekommenderar en till att söka något annat. Jaja, Jag hoppas det gick bra, Men Vi får la se när brevet kommer..Och utifrån det se vad nästa steg blir! HA det bra ♥


En bild från Amanda som togs förra helgen! <3 Pussar på er


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Mja, det återstår att se. Hoppas på det bästa at least och tack, höhöhö ;)



UPPDATERA, ANNA! :D

2010-03-25 @ 20:29:27
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0