Dance Dance Dance

Gårkvällen spenderades med ett gäng supersköna människor här hemma. Hade verkligen riktigt roligt. Vi såg lite film,åt lite godis, promenerade här på Högstorp och allmänt umgicks. Just nu sitter jag och myser med m&m s. Riktigt super gott alltså. Har även lyckats låna min lillebrors högtalare till datorn (med hans tillåtelse numera) All musik blir väldigt mycket härligare. Lite mjukare, lite basigare och lite bättre. Har även hunnit springa runt på stan samt biblioteket en stund i eftermiddag. Har lånat lite olika engelskaböcker i olika genrer och svårighetsgrader. Kanon säger jag, Nu ska jag forstätta sega runt. Ikväll träffar jag tjejerna igen, Ska ner på stan och se Anna Bergendahal och Jennifer Brown spela under Earth Hour. det blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0