U smile, I smile

ALLTSÅ, jag skulle kunna prata om vädret i flera timmar! HELT sjukt. Soldyrkare forever. Har lyckats sola till mig en snygg röd färg i ansiktet. Nu bara väntar jag på att jag ska vakna imorgon och gå ut och pressa i shorts i skolan. Alltså känns som att så mycket är så härligt just nu. Om exakt två veckor har vi sommarlov. Innan dess händer massa skoj. Imorgon och på fredag är väl i stort sett sista normala/viktiga dagarna. Om man nu räknar se på film som så viktigt. Ah whatever. Var och spelade brännboll med Fridas klass på kampen en sväng ikväll. Ah suger fortfarande på brännboll. No, nu sk jag försöka sova och läsa igenom tyskan...have a nice night everybody....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0