Summer oh beautiful summer...

Haft en jättefin midsommar med Sanna, familjen och farmor & farfar! Var till och med fint väder...(säger inte det mycket?) Jag och Sanna lyckades resa ett tält och ah det var verkligen sjukt kul! Inte att resa tältet då...utan själva tält-upplevelsen, haha ♥  Kastar kanske upp lite pics här sen annars lär ni hitta några få grejer på Facebook, :)

Sitter just nu och tittar på Sannas rubiks kub som hon glömt. Den där kuben kommer förfölja mig tills jag kan lösa den alltså. Jag svär. Jag kan få ihop lite små grejs sådär. Men Sanna är en awesome lärare.Så innan sommaren är slut mina vänner...Måste bara skaffa en egen kub först...känns grundläggande! haha,

Näh, nu ska jag dra ut till farmor och farfar och fira min kära farmor som fyller år. Blir kanske sol och bad med kusinerna mina också. Får ta och ta vara på solen nu. den är ju rätt sällsynt när man bor i Växjö. Ha det bra allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0