Sometimes loove comes around, and it knocks you down

Liseberg igår var awesome! Ah, åkte kanonen med emma och jag och Becca käkade asgod Ben & Jerry glass. även om vädret i princip sög så var det riktigt trevligt och mysigt. Åkte mycket, åt god mat och såg lisebergs kaniner. Stack därifrån vid elva tiden, somnade på bussen och sov i princip hela vägen hem. Var hemma och i säng runt halv fyra.

Just nu är jag helt hyper-speedad. Imorgon är det avslutningsmiddag, sen är det avslutning på onsdag! Taggad som fan alltså! Känner seriöst för att springa ett varv runt växjö eller åtminstonne ut och hoppa studsmatta..skaa ta och ladda över gårdagens bilder till datorn och sen lär jag väl somna.

Måste även hylla alla uberbra videos på youtube. Där finns en massa bra hair-tutorials, det är askul ju. Man kan försöka lära sig i princip vilka frisyrer som helst. Skitbra sätt att döda en massa tid och härspännen på!

har förövrigt riktigt feta skoskav på mina små stora fötter. Alltså fattar inte vad jag ska ha på mig på dragkampen imorron...för att inte tala om middagen. Klackar är ju typ uteslutet. Flip-flop känns som det ultimata...öö...

Har även sett The stepford Wives ikväll! Sågden för aslänge sen. Tycker den är riktigt bra. Och dem har alla asgulliga kläder och husen. Vill bo i ett sånt när jag blir stoor.....Nääär jag blir stoor..lalala

SEE YOOOU L8ER ALLIGAOT, GOODBYE CROCODILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0