U smile, I smile

en tredjedel av Juli har gått..njuter av sommarlovet och på måndag bär det av till Becca med Sanna och Amanda. Ska bli så himla kul! Hoppas bara på fint väder och allt sånt där också. Var ute hos farmor och farfar igår. Cyklade de tre milen dit med min kusin, mamma, syster och lillebror. Jag är riktigt imponerad, haha, han är sex och ett halvt år och cyklade drygt tre mil på lite mer än två timmar. På en sjukt liten cykel utan växlar trampade han så jag trodde benen skulle gå av på honom i nerförsbackarna, söt han äär ♥

Annars inga planer för dagen, ska försöka dra ner Frida på stan...Hoppas på att lyckas. Köpte en jättesöt klänning igår, men jag insåg när jag kom hem att den inte går att ha som klänning. Den är alldeles för genomskinlig, var dessutom en mindre fläck på den så ah, den åker tillbax,

Ska dra nu! Vi hörs senare ♥

Note ( TRE veckor tills familjen, min farmor och farfar och underbara kusiner åker till Bulgarein, Ah. Ska bli heelt galet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0