En vän med en bil

Imrron bär det av med husvagnen till andra sidan Sverige. Place exakt lite sådär unknown yet. Måste bara berätta om den här fantastiska filmupplevelsen. De flesta av er har förmodligen redan sett "när lammen tystnar" baserad på boken skriven av Thomas Harris. Såg att den gick vid elva halv tolv igårkväll och jag bestämde mig för att se den då jag velat se den ett bra tag. Det var hemskt. Vågade inte ens se klart den, såg färdigt den idag ( i solljus) Åhå vilken film! helt otroligt bra, spännande och riktigt bra handling. Åh måste bara se uppföljaren nu ju! villsesesesese!

Min mobil har förövrigt gått sönder på riktigt nu. Står nu inför två val 1: Köp en ny fungerande bra snygg mobil eller 2 : lever med min gamla rosa samsung utan musikspelare och fungerande kamera. Får la se, något måste jag iallafall göra. Får fixa det senar för imorron åker vi med das trailor. Alltid lika mysigt, massa grill, åka runt se random kul platser, fika en massa..Ah men det blir kul!

har en massa att fixa imorron, måste även hinna med att träffa mina fina vänner eftersom vi nu inte ses på ett tag! Så om jag inte skriver något imorron så blir det dålig ingen uppdateringen på en evighet eller så! So See you guys l8er :) ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

VAAA ANNAAA?! En svensk rubrik?



Aja, ha det bäZt iallfall :D

2010-07-19 @ 01:23:36
URL: http://joosefinjoohanssoon.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag träffade förresten inte Rybak och Stinson är fortfarande bög. Tråkigt, men jättesant..



:(

2010-07-19 @ 02:45:10
URL: http://joosefinjoohanssoon.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kom hem med dej snaaaarrtt <3 Wanna talk to u! Pussssssss

2010-07-25 @ 13:28:31
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0