BACK HOME

WOHO, kan inte sluta hoppa runt. Har en massa alldeles för mycket energi just nu. ÅHå, vet inte var jag ska göra. Kom hem från Öland för bara ett par timmar sen! Har varit iväg med husvagnen i över en vecka och jag är mer än thrilled över att vara hemma igen! Saknat mina vänner så imorgon blir det shopping ska även masa mig iväg till en Second hand butik andra sidan stan och köpa lite billiga böcker LIKELIKELIKE. Har läst ett par riktigt bra böcker de senaset två veckorna, bara måste visa er sen! Mitt rum ser ut som en jäkla katastroof och jag pallar inte bädda min säng med nya lakan då alla redan är borta för tvätt. Åhå, kommer sluta med att jag letar uppe n sovsäck eller sover på golvet. Är för lat men har samtidigt för mycket energi. H&M katalogen har anländt ska ta och kolla igenom den typ ikväll, alltid lika kul :)

Haar även fått en katalog från Explorius under tiden jag varit borta. Alltså den hör drömmen om att åka som utbytesstudent. Kan inte släppa den, har just nu en vän som drar till Australien nästa år. Kan inte låta bli att sukta och drömma lite till alltså! 

MEN, PÅ natten nu mellan fredag och Lördag drar hela gänget till BULGARIEN, AAAH! Underbart. :D Mina kusiner kommer redan hit imorgon nångång och sen åker vi med buss mot Kastrup tidigt den 31:a juli och flyger därifrån. EXCIIITEEED, ska göra något vettigt nu och avsluta det här alltså!

SÅ vii hörs my sweethearts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0