Torsdag 14 Januari

hejsvejs,

Börjar bli lagom sent nu och seriöst, jag somnar snart typ. Har suttit och chattat länge nu, och jag är en aning trött. På både det ena och det andra. Var en lång dag i skolan idag. VI fick öva på engelska hörförståelse från förra året nationella..W-o-w. Det var inte lätt! de pratade snabbt, alldeles för snabbt, fina, långa ord och smått otydligt. Men dte får funka helt enkelt. Finns väl inget annat. I eftermiddags efter lite sturl med missade bussar träffades vi tjejer på stan och vandrade runt sjön. Mycket trevligt att gå, och prata..och skrika lite..efter vissa personers förbijoggande..tihih!

Imorgon är det kort skoldag tjooho. OCH NEJ...rugby..utomhus..på idrotten..No..måste ha varma kläder, feta skor och typ termobyxor med mig..Ska jag seriöst springa och buffla ner någon annan. Hell no. Springer åt andrahåller iklädd termobyxor. Låter bra va..Vadå negativ? -_-


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag lovar ;)

<3

2010-01-16 @ 16:02:04
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0