T o r s d a g

Sitter och övar lite på en So redovisning om religioner i Asien. Rätt kul att läsa om något man valt själv. Fick tillbax matteprov idag. Lagom kul. Förberedde inför Öppet Hus på Lördag. Ska vara Guide med lite annat folk. Bland annat Emma och Bernhard. Kommer bli för flummigt :S Haha åt även upp Sannas tuggummi idag o.O Vi åt glass på Fam-mötet. Jag visste inte att hon lagt sitt tuggummi på sin tallrik som jag senare åt ifrån. Jag hade det i munnen. Tyckte det smakade konstigt mycket mint/tuggumi för att vara i glass. tog ut det och frågade ifall det var hennes tuggummi. Det var det inte...förrän jag svalt det och hon fattade vad jag menade och vad jag syftade på. Haha! Ingen bacillskräck här inte..^^

FREDAG IMORGON..LÄMNADE FÖRÖVRIGT ANSÖKAN TILL SYVEN IDAG.
Eller ah, till hans brevlåda^^


Kommentarer
Postat av: UNG OCH GRAVID

Tack :) <3

2010-01-28 @ 18:20:18
URL: http://teenpregnant.blogg.se/
Postat av: Sanna

Trodde du menade mitt tuggumi först.. hmm, blev bara liiite förvirrad sådär :P

2010-01-28 @ 21:11:38
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0