Noterat

För ett tag sen när jag lyssnade på radio så disskuterades extra ord, onödiga ord av något slag. Men jag har inte tänkt på det innan. Varför säga man typ  "Backa bakåt" eller "passera förbi" För om man backar så är det klart att man backar bakåt. Och passerar man så då passerar man ju förbi..har inte tänkt på det innan..

Sitter just nu och bläddrar i dagens tidning. Har läst "luftslottet som sprängdes" Börja närma mig upplösningen, även om jag sett filmen så är det en helt annan sak att läsa boken. Minns knappt filmen. Såg dem i fel ordning dvs först trean sen ettan sen tvåan. Har alltså inget riktigt minne av hur den sista filmen hänger ihop med de två första delarna i serien ;)

Igår träffade jag Jossan, helkul. Inhandanlade två tröjor på stan. Kul med REA ju. Speciellt om det inte är något annat folk på stan, haha. Såg flickan som lekte med elden, Alltså jag har väl någon sorts Stieg Larsson period just nu. (ingen diagnos ställd ännu) Men böckerna är så välskriva, så korrekta att man ens kan komma på en sån historia och dessutom skriva ner den bra, Jag är imponerad . Eftersom jag har noll bilder på Jossan som hon skulle godkänna hamnade här så får ni nöja er med att kolla in hennes blogg!

Gårkvällen spenderades hos farmor och farfar med kusinerna. Åt lite mat, såg lite Let's Dance, spela spel och fikade i stora drag.

Dagens planer : Inga. Fortsätta läsa, Ladda upp för skolan, se någon film kanske. Öppen för förslag och alternativ iallafall.

Hoppas ni andra får en kul eftermiddag och kväll så hörs vi :) ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Huuha, låter perfecto! Fick bannemig mardrömmar inatt :(:(:(

2010-01-09 @ 17:56:55
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0