Lista!

Namn: Anna Johansson

Kallas för
: Alltid Anna, Eller okej att Frida säger Agda för att vara elak räknas inte.

Stjärntecken: Lejon

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Ett hål i varje öra, Är inte så förtjust i det på övriga ställen.Är ju helt upp till var och en!

Tatueringar: Nej, tror inte heller det blir någon. Inte riktigt min grej.

Längd:  1,71 kanske.

 Skostorlek: Varierar lite faktiskt. Ibland 39, ibland 40 och någongång tillochmed 41.

Hårfärg: Mörkblond skulle jag vä säga.

Fräknar: Ett par stycken..antar jag. Vet faktiskt inte säkert och nej jag orkar inte resa mig.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Trivs kanon i Växjö. Någon annanstans kan jag bo när jag blir gammal!

Dricker du? Ja..frågan är vad frågan syftar på ;)

Röker du? nej, du är säkert äckligt och luktar..vidrigt.

Vilket schampo använder du? Fructis,

Vad är du rädd för? En massa saker, ensamhet skulle jag nog säga.

Gillar du att tvätta? Nja, nu är det ju så att det inte är jag som sköter tvätten..(A)

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, !

Senaste…

Filmen du hyrde? Hyr ett par filmer från Lovefilm nu som testgrej. Flican som lekte med Elden blev det.

Filmen du köpte? Minns inte..

Låten du hörde: Har inte lyssnat på musik på ngn timme

Låten du laddade ner? Laddar inte ner musik..Spotify..ftw!

Personen du ringde? Frida

Personen som ringde dig? Frida

TV-program du såg? Såg ett teveprógram när jag åt fruktsallad..Design Simon och Thomas kan det nog ha varit..

Person du tänkte på?  Becca tror jag..Chattar med henne..Eller Trollen i rummet bredvid -_-

Favorit…

Låt: Finns en massa bra låtar, Just nu lyssnar jag mycket på Melissa Horn, och låtar från Twilight!

Sak att göra: vet inte! Umgås med vänner  och familj är trevligt. Och att resa såklart ;)

Sport: Eh..har lagt av miglite på den sidan. Men att gå, jogga, simma och dansa (helst okontrollerade rörelse)..

Dryck: Vatten, mjölk eller juice.

Kläder: Jeans och en bekväm tröja eller leggings och en klänning/tunika

Film: vet inte riktigt här..Finns otroligt många bra filmer.

Bil: Måste ju säga Volvo..Är dålig på bilmärken. Men eftersom jag inte kör kan jag bara gå efter utseende. Ferrari är väl rätt snyggt!

Serie: Desperate housewives och Gossip Girl..Livet i fagerviken..(A) haha

Har du någonsin..

Ljugit för någon? Ja har man väl gjort.

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Nej inte först internet sen Irl..Men Irl sen internet

Antal… 

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Eftersom jag fortfarande går i grundskolan är det svårt att svara på.

Gånger ditt namn varit med i tidningen?Räknas  födelsedags artikel sidan!

Senaste…

Boken du läste? Stieg Larsson, Luftslottet som sprängdes.

Personen du fick e-mail av? Facebook..ingen person iof..

Personen du fick brev av? Oj, ett brev har jag inte fått på väldigt länge.

Personen du fick sms av? Becca

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag.

Saken du köpte? En bok, Levande begravd

Vad har du gjort idag? Suttit hemma och latat mej

Brukar du svära mycket? Ja det blir en hel del..

När stiger du upp på morgonen? väldigt varierat beroende på helg, vardag eller lov.

Vad har du på dig? Mjukisbyxor och tröja

Vad ska du göra ikväll? Natt nu..Måste sova för gudsskull!

Vad är du allergisk mot? Ingenting

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? Nej väldigt sällan.

Kan du stå på händer? tror inte det..Och tänker inte testa!

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark!

Salt eller socker? Socker!

Gillar du ketchup? Ja helt okej

Är du glad nu? Ja, det skulle jag väl påstå

Var du glad igår? Ja, det tror jag

Vad dansar du till? Nästan allt!

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad, Shopping,..Tunnelbana!

Göteborg är… ? Liseeeberg!

Kan du sjunga? Ja , klart jag kan. Frågan är ju hur bra..

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti..eller makaroner..

Land du vill besöka? Oh, vill åka nästan överallt. Högst upp står väl Storbritannien, Frankrike eller Usa..Svårt där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0