Last day of freedom

Har haft en bra lov, trevligt och kul har det absolut varit tycker jag. Men nu är det dags att börja skolan igen. Något jag själv tycker är rätt så kul faktiskt. Det är iallafall rätt bra i ett par veckor. När det börjar närma sig nästa lov lär man väl vara rätt halv sliten. Skolan sätter ju sina spår! Men eftersom vissa av oss inte klarar att sitta sysslolösa ska det bli kul att komma iväg om inte för skolan utan för att träffa människor.

Idag fick jag ett ryck. Inte ett av de vanliga rycken utan ett göra av med energi ryck. Letade fram lite träningskläder och gick/joggade en runda på ett par kilometer. Det är något som händer väldigt sällan kan jag tala om. Har även hunnit med att åka lite pulka på solvändan. Fint soligt väder. Sen tänkte jag cykla ner till stan och kolla lite såhär sista dagen man obehindrat kan åka ner till stan. Precis innan en rondell nere vi stan vurpade jag med hela cykeln..Illa! Mina tights gick sönder och jag skrapade knäet. Men det är inte värre än att resa sig gråta lite och gå av vägen. Varför har jag för vana att ramla med cykeln..lamt..men ahja!

END OF CHRISTMAS HOLIDAY 2009-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0