h a l l å

Sitter och dunkar musik :D Internet laggade sönder igårkväll för att senare sluta att fungera. Men nu är vi back on track again. Hade matteprov idag. Ingen höjdare precis. Gjorde mitt bästa iallafall och duger inte det så vetitusan. :) Fick även tillbax en svenska krönika jag skrivit som övning inför nationella om ett par veckor. Känns otroligt skönt att säga att det gick skitbra! Började med Slöj och teknik idag. Två ämnen vi inte haft sen åttan eller sjuan. Vi ska sy tygväskor. Inte världens roligaste då jag inte ser någon poäng i att sy något som inte kommer användas.^^ Lär mig mycket hellre att sy in kläder, utsmycka dem och känna kreativiteten flöda typ.

På fredag ska vi åka skridskor och fika och mysa med varmchoklad. Det kommer bli kalasmys. Imorgon ska jag och Bernhard besöka Ib på Katedral över dagen. Det blir spännande att se. Hoppas det känns bra. Gör det inte det. Ah då vet jag det men vad fasen gör jag isf..nu när det är såhär nära på valet. :S

auf Wiedersehen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0