Dear Diary Jan. 22, 2010

Senaste dygnet har jag kommit fram till att :

-Jag är kvällsradio beroende. Känner mig som en 90 årig tant sittandes på hemmet dricker te ur en liten kopp och stickar.. Men radio och Karlavagnen på kvällen is da shit!

-Min kusin Jennies låtar ( som jag fått av henne altlså)  Är grymma ! Jag skulle säga skitmusik. Men BRA skitmusik. Totalt okända artister, antar att det är techno. Härligt dunk iaf!

- Helg nu (Y) Matte prov på Tisdag (N)

-
Mitt skåp och mitt rum är sjukt stökigt. Inget jag kommit fram till..av smarthet. Men jag drar slutsatsen att jag måste göra något åt det.

- Imorgon är det TIO dagar kvar tills valet ska vara klart.

- Att det är smidigt att bära runt headsetet..mycket praktiskt.

- Att ordet ydrostatiska paradoxen inte är totalt nödvändigt. Varför inte bara säga : samma vattenhöjd olika former?..typ..

-  Nationella proven är udda! Jaag trodde Nationella var en sammanfattning av högstadiet. Både sjuan åttan och nian. Tydligen hade jag rätt fel..o.O Varför lära oss en massa nytt NU typ två veckor innan första delen. Lära oss  Hur vi ska klara  2/3 av proven typ..Någon mer än jag som finner det udda? Eller har informationen till oss varit bristfällig?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0