Ännu mera Öppet hus..

Hejsvejs,

Kom hem från Kungsmad för en stund sen. Var där och checkade skolan och mediaprogrammet med Sanna. Inte riktigt min grej men det var mysigt och vi fick göra coola knappar med bilder på. R-e-s-p-e-k-t eller vad? Vi blev fotade och bilderna blev utskrivna sen hamnade vi på kanppar som numera pryder min tröja. Hade även våran sista Hk lektion idag. Avslutade med glass och frusna bär. Bästa avslutningen på länge..! Pluggade biologi med becca efter skolan också. En text om genmodifierade barn..Låter lite smått tjusigt. Rekomenderar er iallafall inte att skriva en text omämnet när ni är trötta..(kom ihåg: jag varnade er ;) Vi fick ävven se en (lam) film om isvakar idag. Fattar också att man ropar på hjälp när man trillar i..fattar även att man ringer 112 om man hittar någon som ramlat i..

Snygg va?! Coola ..Fick tillochmed fika i bibblan..!

Imorgon är det KÄRLEKSDAG på skolan! Deni..Ska bli kul. Inget vanligt schema...massa flum och trevligheter...Hoppas jag.

Vii hörs, Kärlek till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0