2010 Here we go..!

Hej allihopa och 2010!

Första inlägget för iår!
Nyårsafton spenderades hemma med familjen. åt lite mat, såg en film ( var så dålig så jag somnadade ..på nyårafton..Ahja) Sköt lite raketer, välkomnade det nya året.Lagom kul nyårsafton med andra ord ;)Ser fram emot detta året. Så galet kul hoppas jag det blir. En massa saker som hända!

Gårkvällen var jag med Sanna. Låg i min säng x antal timmar. Utan att egentligen göra något överhuvudtaget. Datan, musik, mat ( ingår alltid när jag är med) Tog en promenad sent på kvällen innan Sanna stack hem. Hittade en högt dunkande lokal. Till vår besvikelse var det Inte en fest. Haha flummigt.

Idag sov jag bort alldeles för stor del. Har läst en del, suttit vid datorn. Stått emot att inviga min nya miniräknare och räknat matte. Det är ju faktiskt lov så jag får helt enkelt göra det senare :)

Har med andra ord haft en bra start på året. So far So good! Hoppas det håller i sig,

Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

jaa, fan va synd att det inte var en fest... suck.. men jag hade fanemej gått in om det varit de!



snygg räddning sedan; "Jag hittade en tröja på hm... lalal"

2010-01-02 @ 21:36:48
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Ibland, iblandiblandibland, händer det faktiskt. Svårt att tro, hhöhö,,

2010-01-02 @ 23:17:12
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0