17 Januari

Ah, Söndag idag. Måndag imorgon. Lördag igår. Helgen snart slut. Måste räkna matte. Vill göra något. Vet inte vad. Igår var vi hos Hanna & Emma med familj på kvällen. Var himla kul. Värst var väl ändå när vi vart här hemma å hämtat salt efter att vin hamnat på mattan. En bil skrek på oss. Skrajsen eller vad! En bok under armen..ett paket salt i handen och nej. Jag tänker inte nämna vad jag hade på huvet..haha ;) Länge sen jag sprang och kraxade så fort..Så jag antar att dem i bilen uppenådde vad dem ville..haha.

Såg ett avsnit av Band Of Brothers idag på morgonen också. Alltså denna serien är helt, vet inte riktigt hur jag ska beskriva den. Sevärd iallafall. Väldigt sevärd. Den är liksom bra på ett hemskt och obehagligt sätt.

Måste också städa idag. Eller måste och måste. Men det börjar bli dags nu antar jag, städa garderoben. Får ångest över alla måsten. Sen  så är det måndag imorgon..Och vi måste gå till skolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0