You would not believe your eyes if ten million fireflies

Idag har jag bara suttit här vid datorn och läst typ. Har börjat läsa en ny bok "Allt för min syster" heter den Den verkar rätt bra faktiskt. Snön härute är helt freking galet. Jag slår vad om att det är typ en halv meter,minst. Innan när Filip var härutanför och byggde snökojor i de enorma snöhögarna var jag lite smått oroligt för att han skulle drunkna därute i snön.

Gårkvällen var iaf jättetrevlig! Åt här hemma med farmor och farfar. Sprang sedan bort till Amanda och pratade och lyssnade på lite musik. Sedan tog vi bussen bort till Simhallen där vi träffade alla andra. Vi åt godis och såg på filmen "Up" jättegullig barnfilm.

Till allas glädje funkar numera min mellanslagsknapp som den ska!

Har även hunnit på att fixa in kamera bilder på datorn, sorterat i mappar och fixat. Sedan dog min dator. Tror den blevöverhettad eller något. Sen när jag startade den igen..så kom det upp en massa skyltar och grejer om ominstaleringar och skit. Är man inte insatt i hur datorer fungerar är det ända man kan komma på i ett sånt läge attbara stänga av den och glömma bort att något hänt. När jag satte på den sen igen..så funkade den! :D



Haha, Random bild.Men ..Läkerol..är gott!

Förövrigt, Fireflies med Owl City är nog låten som spelasmest här just nu. Den är grymt härlig. Lite plingig sådär. Och texten är bara för..random ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0