Sensation of the year

Jag har städat typ hela mitt rum! Var ett tag sen sist. Plockar väl undan lite då och då. Men storstädning idag typ. Inga grejer på golvet. Inget onödigt skräp på mitt skrivbord. Bara massa mysiga ljus som jag måste tända ikväll i mörkret. Har radat upp mina fina skor på bordet, fina å titta på. ^^

Har även roat mig med att läsa i min bok som jag köpte häromdagen " 14 år till Salu" vilken fruktansvärd historia, Ibland mår man nästan äckligt illa. Har lagt ifrån mig boken för ett tag sen och sitter nu mest och lyssnar på musik. Misery Business Acoustic version med Paramore, Tik Tok och Your love is my drug med Keisha,Ravers in the Uk och last train to awesometown går på repeat. Hoho måste jumpa lite. Så Vi hörs mina freunde.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, då kanske det är välstädat i ditt rum idag när jag kmr på besök haha :D fasdt vi bruykar ju lyckas förstöra din säng iaf... x) och det där lät väldigt fel i mina öron.. O.o men du vet vad ajg menar^^ hoh

2010-02-14 @ 11:34:16
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0