Sat Feb 27

Sitter och bläddrar runt lite på aftonbladet. Hittade nyss en kort artikel om en Österrikisk bonde som gått med på att göra ett DNA test och då fått veta att han var en av Hitlers sista släktingar. "Jag ångrar att jag aldrig gjorde det" säger han. Jag förstår han. Att bara vara släkt med en man som Hitler och dessutom vara en av dem enda som är det..Undra om han var Jude..Hope not..Måste ju bli lite..nej väldigt konstig känsla isf o-o

Inga planer alls för dagen. Sitter bara och lyssnar på lite musik jag lyckades hitta med hjälp av den senaste boken jag läste. Någon mer än jag som ofta söker upp låtar som personer i boken spelar?


OCH OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SNÖN SNÖN SNÖN SNÖN DEN SMÄLTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(önskar jag kunde skriva ännu större)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0