nybäddat

Har ikväll tagit tag i min säng! Efter att sovit över och haft samma örngottsgrejer allmänt länge ansåg jag att det var dags att byta. Ah alltid lika sjukt härligt. Reeeeeent. Rotade även fram två gulliga kuddfodral som jag satt i två mindre kuddar. Samt ett gammalt kuddfodral som jag lolligt nog sytt själv. Det står iallafall mitt namn på det..Och något om den blåa stjärnan på den behöver vi ju inte ens nämna.



Ska be pappa hänga upp den imon på väggen. Tror det blir riktigt kalas! Jag ser förövrigt ut som Albaba här..


Känner för att hoppa i sängen! Mysigt ljus härinne, bra musik och trevligt sällskap på msn.  Har städat i garderoben i veckan så nu känns hela mitt rum klart och det är väääldigt härligt måste jag säga.

Träffade ju även tjejerna igårkväll och natt och förmiddag Vi var hos Linn, hann se både kalle och chokladfabriken för trehundrasjuttielfte gången, Saw och Jack the ripper innan vi sa att vi skulle sova. Ah fast sen tog det ändå X antal timmar innan vi gjorde det;) hehe, blir lätt så när man är typ sex personer. Snackade en massa iallafall och det var riktigt mysigt! Tack allihopa <3

Åt och fikade med Jossan & Co på McDonalds idag sen var vi här hemma en stund innan de begav sig hemmåt igen. Jag och Jossan har iaf verkligen konstaterat att Ted Gärdestad måste varit lite pervers. Hans leende gå rakt in i hjärtat. Och igenom det..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Och jag sprang naken bort mot solen, woowooooooooooow.......!

2010-02-26 @ 22:07:40
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mysig farbror, hähähähähä.....

2010-02-26 @ 22:24:50
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0