Nationella is awaiting...

Återhämtat mig från utedagen nu, Haha! Nationella imorgon. Läsförståelse svenska. Är väl med blandade känslor man vaknar imorgon. Men det komemr gå bra. Det kommer det att göra. Bara fokusera, koncentrera sig och köra på. Visst känner man väl av pressen i storts sätt alla ämnen. Men det får gå som det går. På torsdag är det dags att skriva uppsats i svenska. För min del är nog det svårare då jag alltid har problem med att komma på bra saker att skriva. Men när man väl komemr på något bara flyter det på. Imorgon, Imorgon, 80 Minuter. Det kommer gå bra. Läs, skriv och Andas. Wish us Luck! Pussar på er ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hjärtliga lyckoönskningar, min vän!

2010-02-08 @ 22:13:02
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0