Min kamp mot bussen!

Jag känner ibland att det är onödigt att åka buss när jag har lite grovt trekilometer till stan ( stor del nerförsbacke dit) Ska man gå på stan några timmar blir det 24 spänn för buss. När man kan cykla. Gratis! JAG är inte snål. Sparsam bara. På sommaren fungerar cykeln utmärkt.Nu finns väl inget att göra än att ta bussen när vägarna är som dem är. Helt igensnöade, hala ,isiga och knöliga. Det går bara inte. Men idag när jag cyklade hem mötte jag 4:an /Hp bussen nere i stan. Mohaha, var tvungen att se ifall jag kunde hinna före den hem. Ni som tror jag vann. Ni hade fel. Ni som tror jag kommer försöka igen. RÄTT! Han var typ..1 minut föööre mig! lol..Jag var såå nära och kämpade såå hårt ju! :D Hahah

Hade varit fett kul att kunna skriva OMG JAG VANN MOT BUSSEN..Men nu kan jag inte det :(


typ så känndes det :(


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har gjort nåt liknande eller ja... typ; jag tänkte ta bussen hem, 6an. Men när jag står o väntar så kommer 5an, som gör att jag får gå en liten bit längre men som alltid är i tid, gämfört med 6an. HUr som helst, jag hoppar på 5an istället och då kommer 6sn inrullande. Dom åker iväg samtidigt. Så då tänker jag, om jag kommer fortare hem med 5an. Och jag åker, går av, går hem och när ajg stoppar in nyckeln i låset rullar 6an så fint förbi mitt hus. stolt ;)

2010-02-25 @ 15:11:30
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: Becca

Hahahaha fan vad fina bilder! Och du är SNÅL:D

Annars tänker jag inte kalla mig en slösare utan... hmm... en njutare!

2010-02-25 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0