Feb 28

Söndagar brukar vara rätt tråkiga men jag måste säga att dagen (som inte är över ännu) varit mysig. Efter att Sanna åkt hem igår runt halv ett, ett (min tidsuppfattning försvann där någongång) Så satt jag uppe en bra stud och lekte på datorn vilket ledde till en fet fet fet sovmorgon idag. Vilket leder till tt jag kommer behöva sitta uppe sent idag..Och då måste jag gå upp tidigt imorgon..Hm allting hänger ihop....;) Sanna och jag hade det iallafall kalas. Flummade sönder med kameran, såg på film och nördade Facebook. Ovanligt ellerhur?

Har även fått hjälp av pappsen att få upp spegeln på väggen. Riktigt fint om jag får säga det själv!





Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Kom först på det när mamma lagade finfin mat, hähä. Men tackaaar sååå myckeeet, Anaaa! :D <3

2010-02-28 @ 21:45:09
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mkt fint! Får se resultatet imon ;)

2010-03-01 @ 00:31:21
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0