We're goin abroad together once again...!

Har jag nämnt att mina kusiner, farmor & farfar och familjen min bestämmt att vi åker till Bulgarien ihop i sommar? 31 Juli när jag fyller år sticker vi dit allihopa. Kommer bli så sjukt,galet kul. Förra året var vi allesammans i Tallin i Estland över en helg. Nu blir det lite längre och lite större. Men gud vad skoj, en massa älskade kusiner och släktingar. Awesomeness på hög nivå alltså!


 

bara drygt 9 veckor kvar till lovet!! HELT SINNES ALLTSÅ....


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha ;) Härligt!



Men inser du hur många engelska rubriker du haft på sistone? Haha :D

2010-04-14 @ 14:52:04
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0