Do you have the time to listen to me whine?

Har hittat min avslutningsklänning idag. Jag gillar den riktigt mycket. Den är väldigt fin och inte alltför dyr. Hittade på VILA. Tänk att aommarlovet närmar sig. Helt galet härligt. Nu är verkligen lugnet före stormen. Grejer som ska dras igång för sista gången och som sedan ska avslutas för att vara en del av våra slutbetyg. Sista gången på Fagrabäck. Gud vad tiden gått fort! Och varför blir man typ..nästan rörd när man tänker på det? Jag är f-ö-r känslosam.

Och så hände då det här fantastiska idag på morgonen. Vår klass enades om en klasströja. Trodde aldrig det skulle hända och ännu mindre att vi skulle göra det bara sådär på typ en timme. Nu skickas det snart iväg iallafall och vi lär väl få dem inom ett par veckor antar jag. Mycket trevligt iallafall! Nu blev det en tröja som alla gick med på, Vilket är bra. Alla nöjda & glada med andra ord.


En av de fina bilder jag och Sanna lyckades få till häromdagen ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra låt i överskriften Anna ;)

2010-04-21 @ 14:20:45
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0