Två hjärnprojekt!

Okej nu har jag lugnat mig lite. Ni vet det är inte varje dag det händer något såhär händelserikt och stort i mitt lilla liv.

Fick iallafall två saker att tänka på idag efter skolan!

ETTVi fick iallafall lite information angående PRAON om ett par veckor. Var på ICA en hel vecka i våras. Gratis arbetskraft en hel vecka är väl inte fel. Fick bara göra en massa tunga jobba skitgrejer. Är en helt annan sak om du får ut något av det. Antingen i form av kunskap eller allra helst pengar. Att jobba tungt 8-16 en hel vecka när man inte är van är tungt.!

Sååå jag satsar absolut på en roligare PRAO i höst. Man kunde få välja både på sjukhusnånting och inom äldreomsorg tror jag. Man kanske ska testa och prova på nu om man får chansen. Att se om det är något kul kanske. Allt istället för en vecka till på ICA.

TVÅ På engelskan ska vi prata i3-5 minuter om något! En teveserie en film ett land ett intresse. Ja precis typ vad som helst inom dom osnuskiga gränserna (enligt vikarien) haha! Har än så länge inga funderingar.... Förslag tas värmande emot!

Vi hörs
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha söt är du;) Kul att jag vet att iaf några personer faktiskt ser skapandet av min blogg som en omvälvande händelse...



Haha puss;)

2009-09-07 @ 20:48:54
URL: http://girloftheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0