Studeiedag

Måndag idag, månda och studiedag. Så härligt. Ledigt ledigt. Har lite läxor som ska göras också. Me allting kommer hinnas med. Hoppas jag. Har fixat lite matte, övat lite franska (det är nog ändåsvårast) speciellt dikten läraren tycker vi ska kunna berätta med hjälp utav bilder.

Till lunch ska jag och min syster förmodligen steka små pannkakor. Dom flesta kallar dom plättar men strunt samma. Jättegott är det iallafall.

I eftermiddag kanske jag åker ner på stan en sväng. Ifall jag orkar..Man blir extremt lat av att sitta och sega framför datorn flera dagar i sträck medans matteboken ligger uppslagen och ropar på en!

Bara 10 dagar kvar idag !! Kommer bli så grymt kul. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0