Pluggg med fysik och franska,

Kanske inte världens roligaste. Har gjort rätt många fysik upg i boken. Bara hon inte har läxförhör så är jag nöjd. Ska lära mig dikten och glosorna nu. Dikten är lite problem. Det kommer liksom inte flytande riktigt. Rad för rad, måste tänka. Kommer aldrig gå imorgon. Läraren var sjuk idag eller borta iallafall, så har vi tur kanske hon är det imorgon också. Who knows ?

I eftermiddags slutade vi redan halv ett!  Alla slutade tydligen tidigt eftersom lärarna hade vunnit en tävling. Priset bestod tydligen av en utbildning. Kul pris -_- x)

Efter skolan stack Jag, Becca, Sanna, Sara och Amanda ner till stan. Fikade och kollade i butiker. Massa mysigt.

Imorgon är det skoljoggen, Vilket innebär att springa 5 km I elljusspåret utanför skolan. Förra året gick det askalas ..naaaaaaaat. Det ÖS regnade. Kläderna var helt genomblöta innan vi ens hunnit värma upp i regnet, utomhus. vi kämpade oss igenom den jobbiga backiga banan på 42 dåliga tråkiga minuter. Fortfarande ösregn. I mål för man en halvblöt banan bit och vatten.Upptäcker att nyckeln till cykeln är borta. Blir tillsagd av en lärare att vara på biologilektionen om typ en halvtimme. Får skjuts av Amanda, stressar hemma och skyndar tillbax. Väl på biologin är typ ingen annan där ändå.

I år ska banne mig bli en bättre skoljogg. Kom igeeen. Vädergudarna jag ber er. Ge oss härligt joggingväder !! Om inte annat får vi iallafall sluta tidigt!


Coola Amanda och jag innan någon Idrott förra veckan. vad Tycks om min "snygga" joggingbyxor? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

massa snygga vi är! <3 :)

och dina joggingbyxor diggar vi ;)

2009-09-23 @ 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0