Myskväll with my lovley (not uggs) friends! ^^

Hej alla människor. Ikväll blir det mys med tjejerna. Synd att ine Linn kunde vara med. Vi får ta det någon mer gång! :)  Är iallafall påklädd. Blev ungefär samma som på skolfotot fast med nylonstrumpbyxor (svarta) istället förtjocka svarta tights. Ska hem till Amanda nu först. Och göra , ja jag vet inte riktigt. Men det bli kul. En massa foton kommer det att bli iallafall.Ska leta fram mina svarta söta heels. Hade dom på konfirmationen i våras (beccas) och på bio med Jossan och någon annan gång.!

Vi höres, sent ikväll eller tomorrow.
Ha en mysig fredagskväll.
Pusss♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack äntligen någon på min sida:P

Om du lägger till mig på bloglovin så lägger jag till dig =D

Så kan vi ju följa varandra=)

2009-09-18 @ 18:36:27
URL: http://missadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0