Min existerande konstnärliga sida!

Hallå bloggen. Har fixat om lite i rummet nu. Fick ett skrivbord av min farfars faster som dog för sådär en månad sen. Tråkigt med död men man måste se framåt ellerhur?


Litet och nätt. Resulterade dock i att jag måste flytta Orgeln.Men jag måste ha nån stans att ha datan lite mer permanent än i fåtöljen som förövrigt också är borta!

Woho kreativt eller vad? Har en alldles för hög pall. Så jag gick ut och kapade benen fem cmpå varje ben. Och jag skadade mig inte. wow. Titta jag är lite konstnärlig/hantverklig trots allt.!

TITTA! Den är inte ens sne. Alltså blev den mindre vinglig av detta. Ohh Ich bin Sehr proud!

Sticker till Sanna nu. Vi höres Puuusss<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, måste bara säga det. Orgel? haha xD låter som väldigt kyrkligt ;) vad sägs som att skriva keyboard isället? :D <3

2009-09-13 @ 15:09:09
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0