Matteprovet next

Hej bloggen, haft en trevlig dag allihopa?

Imorgon bär det av till Kreta. Ska bli sjukt kul att åka dit med J & J. Ska dock gå i skolan halva dagen. Måste hinna med lite fysik och matteprovet. Becca har varit här, hon åkte för en stund sen och pluggat. Vi har absolut stenpluggat i 2,5 timma. Riktigt jäkla grymt. Går provet då inte superbra kan man iallafall nöja sig med att man pluggat mycket och gjort sitt allra yttersta.

Vet ni förresten? Har kanske inte skrivit, men vi fick iallafall veta vart vi skall prova för ett par dagar sedan. Jag hamnade på en avdelnin för skadade äldre människor på sjukhuset i stan. Idag fick jag hem ett brev där det står att jag är välkommen. När var hur allting händer. Detta gör ju absolut att man känner sig ännu mer välkommen. Ser fram emot praon riktigt mycket nu. Kommer bli så kul och förhoppningsvis mycket lärorikt också :)



Dags att packa nu då. Har kvällen på mig att samla ihop lite smått och gott. Tur att man inte behöver ha med sig allt för mycket!

Vi hörs, Puss♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Ofta det var 2 och en halv timme??? Var det inte bara en??

2009-09-30 @ 19:55:58
URL: http://girloftheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0