Helgen väntar :)

Hallå everybody. Har varit en riktigt lång dag idag. Massa regn. Kom tillbax till skolan helt genomblöt. Sådär riktigt äckligt. Hade läxförhör på både engelska franska och tyska. Imorgon är en ny dag, fredag och vi jublar lite för det tycker jag. Ska spendera helgen hos f&f. Hoppas det blir lite stan på det också. Mysigt iallafall :)

Sett Brottsplats USA någongång? Det är iallafall ett teveprogram om mord och bortt i USA under senare delen av 1900-talet. Fick ett sms av Sanna precis exakt när det var jätteobehagligt! Mitt i alltihop hör manliksom Homer Simpson skrika WOHO! Haha min sms-signal är bäst! ;)


Vi hörs iallafall
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men LOL ANNA!!



OM du fick mitt sms vf svarade du inte? Snåla smålänning. Jag ska här med ignorera dig fullständigt ikväll. Lalala... oj, vems blogg är jag på ? Iiiiiingen aning!!



Haha flum. Puss

2009-09-03 @ 20:07:31
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0