Efter stormen!

Har lugnat mig lite nu. Har nämligen kommit fram till vad jag ska skriva om. Ska nämligen skriva om Rosa Parks! Ni vet den svarta damen som på 50-talet vägrade att resa sig upp och ge sin sittplats på bussen åt en vit man, Jag tänkte ta upp vad som hände efter det och hur synen på svarta människor örändrats och hur samhället ser ut idag med en svart president.

Hade ju som sagt So-provet idag. Allting gick bra föruom att jag aldrig hann klart. Way to många frågor och alldelesför lite tid. Finns ju alltid hur mycket som helst tankar och egna vinklingar och speciellt fakta att skriva om till ett så stort och brutalt krig som WW1.

Har även hunnit fixa fysikläxan nu. Eller ja det jag kunde. Lite knepiga uppgifter. Ikäll är det iallafall The Bachelorette! 2 avsnitt kvar ;)

                                                                              Pusss


Kommentarer
Postat av: Becca

Mm men nu är ju allt redan avgjort? Undrar vad dom ska göra:P Får kolla i pauserna för idol(A)

2009-09-09 @ 20:10:58
URL: http://girloftheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0