Fredagskvällen med tjejerna,

Hallå alla kvällsugglor. Nu har alla gått. Såg freaky Friday för x:e gången. Kul film. Tänkte berätta lite om gårkvällen. Alltså fredagskvällen med lite bilder och text, vad sägs?

Började kalaset hos Amanda. Gjorde oss iordning, lyssnade på lite musik och hade allmänt mys. Tog en massa snygga foton ute hos Amanda med hennes asfräna kamera! Blir nog en hel del snygga bilder där kan jag tänka mig. Så fort dom är hitskickade kan ni få något prov


My shoes. Efter att ha gått (vad som känns som flera i mil) I sånna här skor är man mör i båda vaderna och att sitta ner är dö härligt!♥

Amanda skämde bort oss totalt med massa goda drickor ;) Himla fint och smaskigt samtidigt som man lyssnar på så hög musik så man tror att trumhinnorna ska spricka. Men det är sjukt taggande/uppiggande =D

Coolingarna themself. Här togs det ego/fjortisbilder konstans under en timmes tid!

(S)anna, ftw! <3


Amanda och Sara är söta och snygg som vanligt ;)

;)

Becca, Amanda, Sara och Sanna <3

Haha lite ego där på ett hörn. Men vem bryr sig! haha Foton blir lite småcoola när man cyklar eller vad säger ni?Kanske är därför det inte går så bra när jag cyklar. Iam way to busy!

Åt på La gondola, ett tjusigt ställe. Hihi Myysigt iallafall♥

Barnmeny med hamburgare och pommes. Mer moget än så blir det allt inte!  ;)

Snyggingar;)

Sedan stack vi och köpte godis och cyklade i kylan hem till Sanna. Vi såg The ring. Som " någong " (Jennie känn dig träffad) tvingade mig och sen för flera år sen. Ser fortfarande alla äckliga bilder från filmen i huvet. Nu konfronterade jag den. Och nej den var inte mysig men inte alls lika hemsk som SIST!

Sedan cyklade jag och Amanda hem vid halv tolv tiden någongång. Jättemörkt och jättekallt var det allt.

Men det var det vär. För trevligt, msigt och kul var det ♥

Näeh, nu har lördagen blivit till Söndag och jag ska ta ocgh sova lite så jag hinner göra lite läxor och kanske hiita på något imorgon.

Puss   


Kommentarer
Postat av: Becca

Sv: Hah en balkong? Vi satt på ett tak!;)

Och vad är det där för smiles egentligen? Den första ser ju.. okej ska inte säga det;)

2009-09-20 @ 08:38:50
URL: http://girloftheyear.blogg.se/
Postat av: ANNAARVIDSSON!

Tjena Vad har du för dig idag då?:)

2009-09-20 @ 11:35:52
URL: http://humleboris.blogg.se/
Postat av: ANNAARVIDSSON!

SV: Tackar ;)

2009-09-20 @ 13:16:54
URL: http://humleboris.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åhh tack för en grym kväll!<3

skickar bilderna så fort jag fått in dom på datorn! :)

2009-09-20 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0