Allting är åter som det alltid brukar.

Har verkligen kommit in i skolan nu. Läxor, prov läxförhör och med sista året på högstadiet så blir det sjukt mycket plugg. Har redovisningar, glosor och texter som ska lämnas in. Tänk att sommarlovet bara är en månad bakåt i tiden. Känns som en evighet sen. Vi är som små robotar vi går i skolan för att kunna fortsättagå i skolan för att sedan kunna få ett jobb så vi slipper gå i skolan. Deprimerande i Know. Men nu går jag och dränker mig i franskatexter, engelska redovisningar och fysiklabbrapporter!

Det går bra! ANDAS ♥


Fick låna en bok av Rebecca när jag vi var där ihop på håltimmen. Vattenmeloner av  Marian Keys.Visst är det väl hon som har skrivit flera kända bra böcker?

Våran franskalärare anser nog att vi har way to much fritid så hon bad oss att lära oss denna utantil (eller ja du har bilder som du kan kolla på och läsa till texte) Om typ en vecka. Jag ska alltså lära mig en dikt om en gubbe som fikar utan att prata...hm...


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha faktiskt en gubbe som pratar OCH dricker utan att prata. Och sedan ska vi icke förglömma alla smårader om på vilket sätt han dricker...

Dom är viktiga. Mycket viktiga.



;) Hoppas boken är bra<3

2009-09-14 @ 18:47:21
URL: http://girloftheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0