Taccoskväll ;)

Hej!

Sov hos Becca inatt, riktigt trevligt. Vi lagade taccos. Det gick bra . Ingen som skärde sig eller brände sig eller kom till skada på något annat sett. Vi såg Oceans Eleven. Filmen var bra men jag lyckades återigen tappa bort fokuset och meningen med filmen medans jag skrev en svenska text.  Jag övadelite Kemi, vi lyssnade på lite musik och gick en kvällspromenad med Hobbe. Sedan såg vi en annan film, helt flummig, meningslös och ja ännu mer meningslös, Men kul! haha.

Idag ska jag plugga Kemi, det löser sig nog. Hela denna veckan är full med saker men sedan (!) HÖSTLOV Längtar sönder, Ska bli sjukt härligt.

Vi hörs senare, Ska bara kolla till mina plantor sen ska jag fortsätta med pluggandet, Hur ser eran dag ut?



BILDER FRÅN SANNNA! (tack)
Har blivit dålig på att fotografera mina kära vänner, Sådärför snor jag dom av mina vänner. Inte snällt. Sanna du får ta tillbax nån annan gång ;) ♥


Kommentarer
Postat av: elin

då skulle jag vara i himmlen=)!

2009-10-18 @ 12:39:48
URL: http://byelinbergstrom.blogg.se/
Postat av: tina

jag har två så jävla coola bilder på bloggen,missa inte de. :'o!!



Snygg header btw! :)

2009-10-18 @ 13:09:47
URL: http://missfakehair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0