Oh my God !

Fick ett sms av min kusin Jennie

Jennie : Hihi jag har sett Alexander Rybak ;d
Jennie : Jag ska peta på honom snart :)
Jennie : hih och en bild (!!)
 
Kan ni fatta?! Min kusin (!!) har träffat och kindpussat världens sötaste person. Kan inte beskriva något. Helt fantastiskt. Helt sjukt. Någon är inte avundsjuk...Smiley surprised 004.gif

I am In Chock. Jag är såhär glad för Jennies skull men det hade ju fasen inte gjort något om jag var me(!!)

W-o-w Nu är Jennie min nya.. gud

Alexnader Rybak ftw ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Stackars din kusin! Det kan inte ha varit kul! Hon klarade sig väl?;o

2009-10-26 @ 00:42:14
URL: http://girloftheyear.blogg.se/
Postat av: Becca

Sv: Vaa? Jag har inte ifrågasatt det?

2009-10-26 @ 12:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0