KRETA IDAG!

Hallå allihopa. Torsdag idag, Dagen för avfärd. Är helt lullig och flummig. Ska bli så kul och häftigt. Men kan inte koncentrera mig på resan förrän matteprovet är klart. Bara det inte är alltför svårt. Lite lagom jobbigt och djävulskt går bra. Orkarhelt enkelt inte tänka klart just nu.  :)

Sanna och jag har iallafall bestämt oss för att ha våra uggs idag. Jag vet ( viktigt ). Blir mysigt.

Åker härirån växjö vid halv-ett tiden. Så väskorna är näästan packade. Ett par skor och kjolar, shorts och klänningar. Mohaha sommarkläder är bäst och nu får jag använda dom igen ^^

Sitter och lyssnar på lite musik men jag får nog ta och sätta lite fart.

Önska mig lycka till på matteprovet!
hoppas ni alla får en bra förmiddag så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0