Hey, hälften avklarat bara två dagar till.

Känns skönt att veckan börjar dra ihop sig. Endast två dagar kvar av praon på CLV. Trivs riktigt bra och allting funkar toppen, trevlig personal, god mat och ett spännande yrke. Skulle mycket väl kunna tänka mig att jobba inom vården i framtiden tror jag. Det är förmodligen dock inget jag kommer välja att läsa på gymnasiet. Som den lilla skoltönt jag är blir det nog något teoretiskt program. Är sjukt intresserad av IB. Har kollat runt på lite ställen , läst och tänkt. Har dock ingen aning om vart intagningspoängen till ett sådant program ligger. Någon som har någon aning?


respekt? Haha, dom hade gjort riktigt fina namnskyltar till oss. Eloge till dom!

Haha, hade kunnat lägga till ett litet smile där. SÅ tänk er ett stort smile.  Var väldigt fokuserad på att få kläderna fotade! Snygga och sköna.

Kul med engångsgummihandskar ;)

Blev Lyycklig när jag fick sluta 1 h tidigare idag. Dom orkade kanske inte med mig mer. o.o

Har iallafall hunnit med att lära mig en massa idag, Träffat en massa människor och haft kul. Har varit nere på röntgen och sett det igen. Fixat fika, mat, frukost, plockat lite. Gått med lite patienter fram och tillbaka och pratat.

Imorgno ska jag kanske ställa frågorna. Ifall jag vågar...hehe annars tar jag det på fredag.
Åt jättegod ost & skinskomelett till lucnh idag. Smaskigt värre!

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Heey! Har väntat heöa eftermiddagen på detta inlägg! Äntlgien ! moahah <3

2009-10-14 @ 20:40:56
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0