Fredagskväll ♥

Hejsan, sitter här på kvällen och trillar runt lite bland olika sidor på datan, lyssnar på lite musik. Har också börjat skriva en bokrecension till boken jag läste när jag var iväg.  Vad som än händer skriven av Kristin Hannah. En väldigt fint skriven bok om vänskap genom livets gång.

Inga planer för helgen riktigt. Har ju prao nästa vecka och jag har en massa prov veckan därpå. Men nu har jag hela en och en halv vecka på mig so I'll workit out. Hoppas på att kunna åka ner på stan under morgondagen kanske. Får se ifall jag lyckas hitta någon att släpa med.

Det börjar ju verkligen bli höst nu. Gult överallt och det är kyligt på morgonen. Men även om jag älskar sommar och vår så är hösten lite smått mysig. Eller vad säger ni?

Ska gå och leta upp lite godis nu..och kanske lite kaffe..eller varmchoklad ;)


Puss♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!! Vad fin blogg du har, hoppas du får en bra helg.

2009-10-09 @ 21:24:53
URL: http://pudel.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0