Fredag 30 Oktober

Hallå allihopa,

Hemma sen ett par timmar tillbaka. Var en fin begravning med kyrka, släktingar och mat. Trevligt att träffa kusiner och mostrar sysslingar och kusinbarn och en himla massa annat :) Även om anledningen till att man träffas kanske inte är fullt lika glädjande. Men livet är sånt. Gamla människor dör och små barn föds. Det rullar på hela tiden, rätt fantastiskt tycker jag.

Just nu sitter jag och gör lite So..(igen) jag jobbar segt och med tanke på att jag sitter i sängen och bloggar, Farmevillar, äter godis och chattar Samtidigt så går det inte så fort framåt. Ikväll har jag iallafall bestämt att jag ska se " Smala Sussie" på ettan. Ser att den börjar 22.00 vilket innebär att jag har..no 3 timmar kvar att jobba effektivt med So:n.. nooooooooooooo

♥ Hur har eran dag varit förövrigt?

Kommentarer
Postat av: Amanda

den filmen är asbra! ;) ska också se den! vi får resumera den tsm sen :D <3

2009-10-30 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0