Torsdag 15 Oktober Prao dag 4

Hallå, Hemkommen från Praon.Har fått hjälpa till med flera nya saker idag, fick ta blodtryck och använda febertermometern på patienter. Jag är stolt ;) Fick sluta vid  kvart i tre tiden. Personalen skulle ha möte om arbetstider och annat sånt där jobbprat. Hon jag gick med idag (som förövrigt var såhär super trevlig) tyckte inte det fanns så mycket mer att göra, inga patienter att prata med eller hjälpa. Så jag fick gå hem ! y-a-y

Cyklade till Tiimari och hälsade på Becca. Har nu fikat lite. Om en stund ska jag till skolan och hjälpa till med sjuornas fest. Det blir nog kalaskul.

 
 

En dag kvar. Få försöka fixa ihop någon tanig lam intervju imorgon. Man kan ju hoppas att man lyckas på något sätt.

Förövrigt, snygga bilder va? Speglarna nere i källaren är coola, Amanda lyckades bli sähäääär rädd för två läkare som kom runt hörnet >< ^^ Puss -och - Kram


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha du ska inte säga något om att bli rädd för dumma saker! Krokodilen i simhallen!? ;)

2009-10-15 @ 18:12:17
URL: http://girloftheyear.blogg.se/
Postat av: Amanda

Min vänstra sko se ut att va tre meter x)

2009-10-15 @ 19:35:47
Postat av: Amanda

Just det. men vi kollade ju i den speglen så va det ingen där. så kom dom i alla fall. dom va ju som vampyrer. höll ju på att dö!. :P

2009-10-15 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0