Söndag 15 November

Hej allihopa,

Denna dagen har varit fruktansvärt händelselös. Har gjort i stort sett ingenting. Sutti vid datan i stort sett sen jag vaknade. Bestämde mig för att göra läxor. Ni som tror att jag gjorde det kan gå och ta er en glass. Det gjorde jag nömligen inte. Började skriva lite men la av alldeles för snabbt. Ib kanske inte är rätt val trots allt? ;)

Har utökat min Spotifylista iallafall, fick lite hjälp av Sanna. Hittade en riktigt bra låt om Obama. Sjukt härlig. Så nu finns det en helt gott och blandat i min lista.

Min syster håller på att få omtapetserat i sitt rum. Blir nu riktigt fint, Men det leder till att jag få vara utan dörr får vi passade på att måla om själva dörrkarmen. Det är verkligen ett priviliegie att ha en dörr. Blir så öppet, lol. Har iaf också fått erbjudande om nya tapeter eller ah det är nästan en order tydligen är det lättast att köra när man redan har allting uppe.. Kan dock inte bestämma hurvida jag ska ha en mörk eller ljus tapet. Älskar ljusa färger. Menvore det inte snyggt med en rätt mörk lila tapet som fondvägg med de vita möblerna jag har nu.. En ljus vägg kan man ju lätt göra mörk med tyger och tavlor osv men en mörk vägg är väl svårare att göra ljus.. Någon ide någon? (A)

Vi hörs Mina fina vänner som läser ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack så mkt, Anna! Du är en ûberfin vän :) <3

2009-11-18 @ 21:05:56
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0